Nasz zespół
Trener i konsultant w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Autoryzowany partner systemu wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ludzkimi – Badania Facet5 do diagnozowania osobowości zawodowej. Ekspert w zakresie tworzenia efektywnych zespołów proacowniczych.
Prowadzi analizy działów handlowych, działów marketingu i działów wsparcia. Współtwórca koncepcji CGT – Corporate Global Thinking – metody kreatywnego rozwiązywania problemów w przedsiębiorstwach przy pomocy metodologii Design Thinking.
Twórca kierunku i kierownik merytoryczny studiów EMBA w Collegium Da Vinci w Poznaniu.
Jest współautorem książki „Firma Jako Całość – Porządkowanie Chaosu Korporacyjnego”, wydanej w Onepress w 2019 roku raz 4 audiobooków z zakresu zarządzania z serii: AMS Prestige.
Wspiera zarządy i kadrę zarządzającą w rozwoju indywidualnym oraz firmy. Realizuje programy mentoringowe, inspiracyjne i z autoprezentacji. Pomaga ludziom w odkrywaniu sensu istnienia, by poszerzać ich obraz tego kim są i czym mogą się stać.
Nominowana do nagrody człowieka roku BRIEF. Występuje i wprowadza efektywne długofalowe programy m.in. dla Santander, Solid Security, Arvato, Volkswagen Poznań, SiePomaga.pl, Concordia Polska TUW, Agencje Rozwoju Rynków Regionalnych, Urzędy Marszałkowskie. Członek Rady Interesariuszy Uniwersytetu A. Mickiewicza w Poznaniu. Wykłada na studiach EMBA w Collegium da Vinci w Poznaniu
Współtworzyła 2 największe przedsięwzięcia sportowo-kulturalne: EURO 2012 w Poznaniu i rozwój Stadionu Narodowego. Jako ekspert oraz rzecznik prasowy i szef komunikacji oficjalnej Strefy Kibica UEFA Fan Zone, ponad 500 razy występowała dla mediów w Polsce i zagranicą, w tym w dokumencie dla Discovery International i Al Jazeera.
Pracuje m.in. w nurcie: Resilience, Positive Intelligence, Mindfullnes, Meditation, Possibility Management, Internal Family Systems, Vedic Art.
Doświadczenie sprzedażowe i menedżerskie zdobywał w AEG Daimler Benz Industry, E. Wedel Frito-Lay oraz Goman Sp. z o.o, Danone i Reckitt Benckiser. Prowadził szkolenia dla Animex, Bayer, Curver, Dom Bank, Fiat, Graal, Jelfa, Kimberly Clark, Mamut, Mokate, Mueller, Polskie Młyny, Star Peck, Red Bull, Open Finance, Getin Nobel Bank, WSiP, Pako Lorente, Agroimpex. Certyfikowany Asesor i Administrator Ośrodków Oceny i Rozwoju ADC (Assessment and Development Center England). Ukończył Zarządzanie w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z technik sprzedaży i wywierania wpływu oraz negocjacji, a także zarządzania działem sprzedaży.
Ponad 25 lat w branży FMCG w firmach Gillette, Reckitt Benckiser, Adecco – P&G, Cosmepic na stanowiskach: Key Account Manager, District Manager, Field Sales Development Manager, Product Advaisor Manager, Project Manager, Sales Trainer, Head of Local Chain, Dyrektor Sprzedaży, Dyrektor Zarządzający. Zdobywał doświadczenie w rynku nowoczesnym, tradycyjnym, B2B, B2C. Zarządzał kilkuset osobowymi zespołami sprzedaży. Zrealizował wiele projektów szkoleniowych dla managerów, przedstawicieli, doradców produktowych. Zajmował się projektowaniem i prowadzeniem szkoleń, treningów, coachingiem managerów sprzedaży, projektami w obszarze sprzedaży, merchandisingu i trade marketingu. Doradza, optymalizuje i przebudowuje firmy, działy i procesy.
Specjalizacja:
Szkolenia z obszaru First Line Manager, budowanie zespołu, zarządzanie zespołem, rekrutacją sił sprzedażowych, coaching, rozmowy okresowe, techniki sprzedaży. Pasjonuje się motywacją i przekraczaniem granic dotychczasowych możliwości.