Szkolenia
Szkolimy w całej Polsce
AMS Prestige prowadzi szkolenia i warsztaty rozwojowe w firmach na terenie Polski. Działamy zawsze według standardu CGT – Corporate Global Thinking i według trzystopniowego porządku organizacyjnego.
- I ETAP współpracy to Etap Badawczy.
- II ETAP współpracy to etap Kreatywny i Wiedzowy.
- III ETAP współpracy to Etap Wdrożeniowy.
Nasz zespół ekspertów to trenerzy i konsultanci, którzy prowadzą warsztaty i szkolenia stacjonarne oraz online – w zależności od zapotrzebowania. Działamy zawsze według zasady 5 ZŁOTYCH KROKÓW ZARZĄDZANIA:
- CEL
- LUDZIE
- NARZĘDZIA
- MOTYWACJA
- NADZÓR
Firma AMS Prestige jest wpisana do RIS – Rejestru Instytucji Szkoleniowych.
Przygotowanie oferty rozwojowej dla firmy poprzedzone jest zawsze wnikliwym badaniem potrzeb:
- Focus z wysoką kadrą menedżerską
- Focus z niższą kadrą menedżerską
- Focus z pracownikami – uczestnikami szkoleń i warsztatów
Pozwala to naszym ekspertom dokładnie poznać sposoby i style pracy wpisujące się w zasadę 5 ZŁOTYCH KROKÓW ZARZĄDZANIA oraz na przygotowanie całościowego procesu rozwojowego, który przyniesie Państwu wymierne efekty.
Co zyskasz dzięki naszym szkoleniom?
Współpraca z AMS Prestige to gwarancja doświadczenia oraz dostępu do zespołu ekspertów. Dzięki temu możesz mieć pewność, że wiedza zdobyta na warsztatach jest możliwa do wdrożenia w Twoim biznesie.
Świadomość biznesowa pracowników
Ludzie muszą wiedzieć skąd w firmie biorą się pieniądze.
Wysoka motywacja
Nasi eksperci wiedzą jak skłonić zespoły do działania
Efektywność finansowa
Weryfikujemy ile kosztują Cię prowadzone działania
Optymalizacja zasobów
Znajdujemy sposób na ich jak najefektywniejsze wykorzystanie
Oszczędność
Na liczbie zatrudnionych pracowników, posiadanych narzędziach, urządzeniach, pomieszczeniach
Nowi klienci
Wspólnie znajdziemy sposób na ich skuteczne pozyskiwanie
Wzrost sprzedaży
Ale również zwiększenie przychodów czy marży
Optymalizacja
Analizujemy toczące się procesy i usprawniamy je na różnych płaszczyznach
Zakres szkoleń i warsztatów rozwojowych
Sprawdź jakie szkolenia realizujemy w zakresie wszystkich 5 złotych zasad zarządzania.
- Ustalanie celów przedsiębiorstwa
- Cele wartościowe, ilościowe i jakościowe w zarządzaniu
- KPI oraz mierniki zarządcze – po czym poznasz, że zrealizowałeś cele.
- Mapa ryzyk przedsięwzięcia – precyzyjne analizy SWOT, PEST, PERT
- Budowanie strategii rozwoju firmy
- Finanse zarządcze
- Optymalizacja finansowa przedsiębiorstwa
- Modele biznesowe – Business Model Canvas
- Psychometria w zarządzaniu kadrami – Badania Osobowości Zawodowej Facet5
- Certyfikacja Badania Osobowości Zawodowej Facet5
- Dobór odpowiedniej kadry do strategii przedsiębiorstwa
- Efektywna rekrutacja i selekcja pracowników dla menedżerów
- Efektywna rekrutacji i selekcja pracowników dla HR Business Partnerów
- Wykorzystanie psychometrii w zarządzaniu kadrami
- Wykorzystanie preferencji pracowników w podnoszeniu efektywności firmy
- Preferencje, wiedza i doświadczenie – czym kierować się dobierając członków zespołu
- Pozyskiwanie odpowiedniej kadry w trudnych sytuacjach rynkowych
- Efektywny onboarding – szybka ścieżka wdrożenia pracownika
- HR Business Partner i jego rola w organizacji
- Efektywna rekrutacji i selekcja pracowników dla HR Business Partnerów
- Metodologia CGT – Corporate Global Thinking
- Zarządzanie wiedzą merytoryczną – dostęp do wiedzy, narzędzia dystrybucji wiedzy, kontrola i aktualizacja
- E-learning w organizacji – permanentny system szkolenia kadr
- Zarządzanie zespołem – narzędzia menedżerskie
- Systemy zarządzania przedsiębiorstwem – ERP
- Efektywny system zarządzania klientami – CRM
- AGILE dla początkujących
- AGILE dla zaawansowanych
- PRINCE2 dla początkujących
- PRINCE2 dla zaawansowanych
- Nowoczesne aplikacje do zarządzania projektami: ASANA, FIRMAO, SLACK, TRELLO, MICROSOFT TEAMS, JIRA, WORKPLACE,
- Narzędzia do komunikacji zdalnej z pracownikami: MICROSOFT TEAMS, ZOOM, SKYPE, Google MEET, MESSENGER, WHATSAPP
- Design Thinking – Kreatywne metody rozwiązywania problemów organizacji
- Arkusze kalkulacyjne w zarządzaniu
- Sprzedaż nowoczesna i tradycyjna
- Efektywne procesy handlowe
- Negocjacje handlowe
- Asertywność w kontaktach biznesowych
- Empatia i zaangażowanie w procesach komunikacyjnych z klientami
- Obsługa klienta
- Telefoniczna obsługa klienta
- Obsługa klienta reklamacyjnego
- Obsługa klienta w trudnych sytuacjach biznesowych
- Team Building – outdoor, indor
- Badanie Osobowości Zawodowej Facet5 w motywowaniu pracowników
- Team Scape Facet5 – obraz zespołu i jego mocne strony, a wyniki
- Team Scape Facet5 – warsztaty komunikacyjnie
- SpotLigt Facet5 – arkusze coachingowe, peer coaching
- Zakresy odpowiedzialności kadry zarządzającej
- Zakresy odpowiedzialności pracowników
- Opisy stanowisk i ich rola w zarządzaniu zespołem
- Zarządzanie informacjami wewnątrz i na zewnątrz przedsiębiorstwa
- Zarządzanie informacjami w zarządzaniu zmianą
- Zarządzanie zespołem
- Zarządzanie zespołem handlowym
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie procesami i ich optymalizacją
- Zarządzanie kryzysowe
- Motywacja i zaangażowanie
- Efektywna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
- Budowanie aktywnej kultury przedsiębiorstwa
- Systematyczny proces oceny efektów pracy
- Motywujące rozmowy feedbackowe
- Efektywne plany motywacyjne – wpływ mierników na wynagrodzenia pracowników
- Zarządzanie partycypacyjne – angażowanie pracowników w prace zespołowe
- Kontrola i nadzór – podejmowanie decyzji i działań naprawczych
- Obiektywizacja procesów oceny wyników
- Nadzorowanie realizacji strategii rozwoju przedsiębiorstwa
- Nadzorowanie procesów handlowych
- Coaching terenowy z handlowcami
- Analiza finansowa przedsiębiorstwa
- Analiza finansowa realizacji budżetu
- Ekonomia zarządcza
- Finanse w przedsiębiorstwie – działania optymalizacyjne
- Optymalizacja kosztowa przedsiębiorstwa
- Analiza i optymalizacja procesów przedsiębiorstwa w zakładach produkcyjnych
- Nagrody i kary w optymalizacji efektywności
- Selekcja pracowników, dostosowywanie zasobów do efektywności przedsiębiorstwa
- Badania satysfakcji pracowników
- Badania kultury przedsiębiorstwa